Cissi. Jakobstad. Positiv. Glad. Envis. Lojal. Lat. Ivrig. Betraktande. Reflekterande.

tisdag 4 september 2012

Så var han tillbaka

Plötsligt är han tillbaka, vår glada självständiga guldklimp. Han, som nästan varit försvunnen sen måndagen förra veckan. Ännu igår på dagen var han såå allmänt rastlös och beroende av att ha koll på sin mamma, som ve och fasa, inte fick göra något som inte involverade honom.

Idag är han allmänt gladare, nöjdare och hittar en sak efter den andra att hålla på med för sig själv, och jag behöver inte ens vara i samma rum. Därmed är jag också nöjd och jag känner mig också självständig. Jag har hunnit med en massa saker jämfört med förra veckan.

Så skönt. Hoppas det håller i sig.

Och förresten så var det nog så effektivt att höja på värmen, som vi gjorde i morse (förra inlägget). Eftersom det nu varit t-skjortsväder utomhus. 19 grader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar