Cissi. Jakobstad. Positiv. Glad. Envis. Lojal. Lat. Ivrig. Betraktande. Reflekterande.

tisdag 16 oktober 2012

Veterinär och träff

Denna dag har jag haft mera på gång än vanligt. Efter att jag varit ut med lilleman för hans förmiddagstupplur begav jag mig på ärende in till stan. Sen då jag kom hem blev det en sväng till veterinären med frassen. Jag hade i morse upptäckt att han hade vissa svårigheter med sitt kissande. Som tur var så var kiss-problemet inte så allvarligt, och vi fick åka hem med medicin. Veterinären sa att det antagligen inte var kristaller i urinvägarna, utan att det mera troligt är något annat, t.ex stress kan påverka kattens urinvägar.

Hemkommen från veterinären var det att äta lite, och sen bege mig med sonen på mamma-barn träff. Det var roligt, intensivt och givande att träffa mammorna och deras barn som är så jämngamla med min lilla (stora) bebbe.

Att sådant idag,


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar