Cissi. Jakobstad. Positiv. Glad. Envis. Lojal. Lat. Ivrig. Betraktande. Reflekterande.

tisdag 2 oktober 2012

This is the result...

Tyget, som jag köpte tidigare blev till ett par gardiner för några dagar sen. De pryder nu fönstret i det som ska bli lillgrabbens rum. Och det ser ungefär ut så här:

Tycker själv att de blev ungefär som jag tänkt. Det var länge sen jag använt symaskinen, så det var riktigt roligt att sy. Strykandet, däremot var tråkigt. Lillemannen var inte särskilt förtjust i att jag hade stängt dörren om mej till det rum där jag satt och sydde. Lite obehaglig tyckte han att hela syendet var, kanske främst för att det lät så konstigt. Men då han fick sitta i famnen och vi sydde lite lite i gången gick det bättre.

Följande projekt är en 175 cm bred knythissgardin till köket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar