Cissi. Jakobstad. Positiv. Glad. Envis. Lojal. Lat. Ivrig. Betraktande. Reflekterande.

söndag 21 oktober 2012

Planer

Imorgon är det en ny härlig vecka med nya möjligheter. Jag smider redan planer på vad jag skulle vilja hinna med:

- Baka bullar, många att fylla frysen med.
- Baka en kaka, också den till frysen. Så har jag garderat mej på oväntat besök.
- Fixa en skylt till ytterdörren. (Den har skruvhål från förra ägarnas namnskylt, så jag tycker vi kunde hänga en egen där)
- Fixa vacker höstprydnad till krukorna vid ytterdörren, sommarblomstren börjar ha gjort sitt.
- Räfsa löv vid villan
- Träffa goda vänner
- Organisera i klädskåpen

Ingen oöverekomlig lista. Det gäller bara att få tummen ur äärslet och börja på...

5 kommentarer:

  1. Bra att ha planer, något får du säkert gjort ifall sonen ger dig tid till det...pappa har väl ännu pappaledigt denna vecka???Ha det gott <3 mamma/mommo

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo han är hemma ännu den här veckan. Det är orsaken till att jag vill ha gjort ett å annat. Det blir svårare att hinna sen.

      Radera
  2. Känner mig träffad på flera punkter på din lista! Men då borde jag hinna jobba lite oxså däremellan...hmmm...vi får väl kolla sen på söndag hur det gick för oss!? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det gör vi! Och den som har hunnit med precis allt kan ju bjuda på kaffet ;)

      Radera
    2. We have a deal! ;)

      Radera