Cissi. Jakobstad. Positiv. Glad. Envis. Lojal. Lat. Ivrig. Betraktande. Reflekterande.

söndag 28 oktober 2012

Att ändra klockan

Eftersom vi inatt återgick till den "normala" tiden så tog lillemannen sin förta tupplur redan innan nio i morse.
Idiot tid.

Vi har en intensiv gårdag bakom oss. Inte en dröm-dag, men den får duga. Många ljusglimtar hade den också. Jag hann till och med en sväng på restaurang på kvällen i sällskap av tre gamla vänner.

Idag står träff med flera gamla vänner på programmet. Likaså att rösta i kommunalvalet. Och kanske en sväng på loppis. Jag söker en tjock vinter-sovpåse till vagnen åt lillegubben.

Nu ska jag göra yles kandidattest, så jag vet vem jag ska rösta på. Röstningsställena har just öppnat.

5 kommentarer:

  1. Intresseklubben antecknar ivrigt...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahhahhaa! Bloggar är ju frivillig läsning! Men hoppas det där var ett skämt ( skämt eller ej så tycker jag det är så fegt att kommentera anonymt. Men det här e ju int min blogg! ! )

      Radera
    2. Trevligt. Mitt mål är att hålla många pennor glödande.

      Radera
  2. Jag söker också en likadan sovpåse, hittar du två kan du ju hojta till! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hittade ingen sovpåse. Men om jag snubblar över flera så vet jag vem jag ska meddela!

      Radera