Cissi. Jakobstad. Positiv. Glad. Envis. Lojal. Lat. Ivrig. Betraktande. Reflekterande.

måndag 31 december 2012

Slutspurten på 2012

Aaargh! Jag blir så frustrerad då jag inte klarar av att få upp några av de bilder som jag ska försöka beskriva mina senaste dagar med... Nå Jag får väl göra det med ord då istället..

Ikväll har vi nu ätit nyårsmiddag på tumis, Menyn bestod av Räkcoctail, Kycklingpaj á la Fromage, och Tobleroneglass som efterrätt (nå neej, den var inte hemlagad). Vi ville fira nyåret i hemmets lugna vrå eftersom det varit mycket program den senaste tiden. Vilket varit välkommet. Vintern blir nog så lång ändå, så det är roligt med mycket hålligång emellanåt. Den senaste hellugna dagen hade vi 20.12, ungefär

Idag var svärföräldrarna hit en sväng. Igår hade vi besök av Marie med man och söta barn. Lördags var det ju nittioårskalaset. Fredags var Marie också hit. Men det var en annan Marie och hennes Simon. Då jag också lillemannens härliga 5-åriga småkusin hit med föräldrar. Innan det var det julrumban.

Så nu ska vi ha en lugn och god afton,

Jag är väldigt tacksam för det gågna året. Jag kommer alltid att komma ihåg år 2012 som året vi köpte hus och som det första hela året med det härligaste barnet på denna jord.

Jag önskar er alla ett Gott Nytt År 2013. Låt det bli ännu bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar