Cissi. Jakobstad. Positiv. Glad. Envis. Lojal. Lat. Ivrig. Betraktande. Reflekterande.

torsdag 27 december 2012

Lycka

Den tekniska grejen jag gjorde med vårt nätverk här hemma igår gick alldeles utmärkt. Inga brända proppar eller kompliktioner. Numera kan jag också vara på internet med min (nya) telefon. Tack julgubben!

Idag har jag haft världens sötaste och duktigaste kille med mig här hemma. Han har nästan vuxit så det knakat... Nu går han flera steg, han härmar allt man säger på sitt eget sätt. Idag har han lärt sig "kaama". Att krama.

Så har han lekt med sin julklappar. Och ägnat sig åt favoritsysslan, att plocka vid diskmaskinen, gärna med en kastrull. Däremellan har han ätit meds god aptit, skrattat åt sin egen förträfflighet och sova i vanlig ordning.

Och gubben slutade jobbet tidigare idag.
En fin dag.

2 kommentarer:

  1. Diskmaskinen är också väldigt poppis jos oss just nu :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, den är verkligen underhållande. Bättre än tv :D

      Radera