Cissi. Jakobstad. Positiv. Glad. Envis. Lojal. Lat. Ivrig. Betraktande. Reflekterande.

lördag 29 december 2012

90-års firande och stickning

Idag har vi firat min kära farmor som fyllt 90 år ung. Det var en rolig och intensiv fest där vi närmaste stod för kaffekokning och servering och sånt. Kul att göra något tillsammans.

Så har jag inlett min handarbetssväng. Jag stickar en väst åt mitt lilla gullegryn.

Jag bloggar nu för första gången från min telefon... Det är ingen höjdare. Dessutom får jag inte bildöverföringen att fungera. Försökte sätta in en bild ab festen och min stickning såhär långt. Men det får jag göra imorgon istället.

2 kommentarer:

  1. Jag vet- har ju själv bloggat från telefonen en längre tid nu få jag aldrig har tid el orkar sätta på datorn längre. Skriver som en kratta o får int bilderna redigerade - men sen tänker jag att det är se som läser som får skylla sug själva om de kommer tillbaka ;)

    Härligt med att få fira med farmor ! Min fammo fyller 92 om en vecka :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är ett i-landsproblem, visst. Men störande ändå.

      Radera