Cissi. Jakobstad. Positiv. Glad. Envis. Lojal. Lat. Ivrig. Betraktande. Reflekterande.

lördag 12 januari 2013

Vändning

Sömnkrisen vi var mitt i för en vecka sen har nått en vändning. Se senaste tre (eller är det fyra redan?) nätterna har den lille sovit ovanligt bra. Och jag hoppas verkligen att det håller i sej och fortsätter. Oj vad jag hoppas att det fortsätter. Jag TROR att det fortsätter.

Den lille guldklimpen har nu också sovit tre nätter med huvudkudde. Han verkar gilla det så jag tror det blir till att skaffa en egen åt honom, så jag inte behöver avstå min. Eller så får han min, som doftar sådär mammigt, och så kan jag få en ny.

Jag har varit lite seg idag, det har inte ens hjälpt att hålla rent i köket... Men vi har haft en skön lördag med storhandlas och loppisbesök med pulkan. Men vi hittade tyvärr inget på loppiset. Vi besökte bara det mindre loppiset, för det stora loppiset, som vi ville besöka, hade stängt innan vi kom dit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar