Cissi. Jakobstad. Positiv. Glad. Envis. Lojal. Lat. Ivrig. Betraktande. Reflekterande.

torsdag 3 januari 2013

I korthet

Granen slängdes ut igår. Hurra!
Jag såg fram emot att inviga motionssäsongen med ett Mama shape-up pass idag. Det blev inget.
Orsaken var att lillemannen blev krasslig inatt. Han visar dock inga allvarliga symptom idag.

Blir det shape-up nästa vecka istället? Får se om dylikt pass överhuvudtaget erbjuds nästa vecka. Det heter ju att det alltid kommer fler tåg, men man måste ju vara intresserad och inställd på att stiga ombord också.

Jag har just ätit ärtsoppa. Sen spillde jag snabbt i mej en kopp kaffe, eftersom ljud hördes från vagnen. Men det var uppenbarligen falskt alarm.

Nu ska jag försöka varva ner. En tupplur skulle sitta alldeles utmärkt, om jag lyckas slita mej från Internätet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar