Cissi. Jakobstad. Positiv. Glad. Envis. Lojal. Lat. Ivrig. Betraktande. Reflekterande.

tisdag 28 augusti 2012

Omväxling

Idag har jag och lillkillen varit en sväng in till jobbet. Det var kul, tyckte jag. Det var lite spännande med alla vuxna, tyckte lillkillen. Mina kära arbetskamrater hade kommit ihåg min 30-års dag, trots att jag är mammaledig, så jag fick en vacker gåva och en fin dikt. Tack!

Det är omväxling, väldigt bekant men ganska annorlunda att besöka jobbet. Besöka. Att vara där på besök. Annars brukar jag ju höra till dem som jobbar där, och är där ifall någon annan som är tjänsteledig kommer på besök.
Främmande är det iallafall inte att gå dit. Det är bra.

Snart ska jag ansöka om hemvårdsstöd från FPA. Jag tänkte göra det via nätet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar