Cissi. Jakobstad. Positiv. Glad. Envis. Lojal. Lat. Ivrig. Betraktande. Reflekterande.

fredag 31 augusti 2012

Hej fredag!

Vad kul att du är här igen. Nu när du är här så känns det inte alls så länge sen du var här förra gången. Men i tisdags, och igår också längtade jag såå efter dej.

Tack för allt vi hunnit med hittills: laga mat, äta mat, köpa mat, koka kaffe, dricka kaffe, surfa på nätet, leka med baby, gulla med baby, sjunga för baby, gå på vagnpromenad, bara vara. Jag vet att du har flera roligheter på lager, och jag tror mej inte ännu ha sett det bästa av dej.

Skönt väder har du fört med dej också, ett jag-kan-ta-det lugnt-väder-men-ändå-vara-utomhus, ett nu-är-en-bra-dag-att-pröva-sin-nya-stickatröja-väder. Visserligen har jag ingen ny tröja, men lillkillen har. Han sover i vagnen, jag tror att han också är glad att du är här.

Hej sålänge!

ps. Som du ser sitter jag på terassen och bloggar nu.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar