Cissi. Jakobstad. Positiv. Glad. Envis. Lojal. Lat. Ivrig. Betraktande. Reflekterande.

torsdag 23 augusti 2012

Nörden bekänner

Jag gillar spindelharpan skarpt. Patiensen som antagligen finns på de flesta datorer med windows. Jag hade en lång paus efter att jag fått barn och inte överhuvudtaget kunde tänka mej att sitta vid datorn med något så löjligt.

Men nu har jag återupptagit min gamla passion. Jag kopplar av. Det gick så dåligt till att börja med att jag tänkte att alla hjärnceller runnit ut med modersmjölken, men jag var bara lite ringrostig. Nu löper det bra igen.


Det är till och med på gränsen till att bli ett tvångsbeteende då jag börjat med en omgång. Den bara MÅSTE gå ut. Jag vill att statistiken (som programmet själv håller reda på, jag är inte SÅ nördig att jag håller statistik själv...) ska vara bra. Jag har lyckats få 95 % att gå ut, min högsta poäng är 1077.

Förresten, lillemannen somnade bra strax före kl 20 ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar