Cissi. Jakobstad. Positiv. Glad. Envis. Lojal. Lat. Ivrig. Betraktande. Reflekterande.

torsdag 29 november 2012

Tung i skallen

Det känns att jag varit helt däckad i ungefär en dag, och halvt däckad i ungefär en och en halv dag. Idag, då jag inte borde vara däckad alls så blir jag nästan halvt däckad igen. Eftersom jag lite tappat formen. Eller beror det på mörkret? Eller på kaffebristen?

Illamåendet medförde att jag inte alls drack kaffe på två dagar. Jag funderade i ett skede ifall jag skulle sluta med det helt, för kaffe är ju inte den hälsosammaste av drycker. Men sen bestämde jag att jag vill ha mitt kaffe ändå. Myycket mjölk och lite mindre kaffe ska det helst vara. För vad ska jag annars ta till då jag behöver något för att orka hålla igång? Te räcker inte riktigt till. Och hellre kaffe än knark.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar