Cissi. Jakobstad. Positiv. Glad. Envis. Lojal. Lat. Ivrig. Betraktande. Reflekterande.

tisdag 13 november 2012

Åka bil

Idag har jag och gossen varit på mamma-barn träff, med andra mammor och deras barn som är födda nära lillen. Jag har sagt det förr och säger det igen, det är SÅ givande att träffa andra som befinner sig i samma situation barnmässigt.

Lillemannen är så duktig då vi åker bil tillsammans. Idag satt han och tjoade och lekte med en vindsnurra på vägen till träffen, och på hemvägen somnade han så lugnt.

Nå, egentligen har jag timingen att tacka för att våra bilresor går så bra. Och jag skulle ännu inte vilja utmana ödet genom att köra långa sträckor på tumis, för det händer sig att jag får stämma upp i "Lille katt" eller "Bockarna Bruse" då han börjat tröttna på bilåkandet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar