Cissi. Jakobstad. Positiv. Glad. Envis. Lojal. Lat. Ivrig. Betraktande. Reflekterande.

lördag 10 november 2012

Action

Många händelser små fyller dagarna två. Så kan man sammanfatta de två dagar jag inte "haft tid" att vara på internet eller blogga.

På torsdag så hade jag och lillkillen en hemmadag. Pappan i huset var upptagen å jobbets vägnar en större del av dagen. Jag och gossen sysselsatte oss med det vanliga, och bloggande fungerar dåligt tillsammans med en liten nyfiken kille. Lillen är fortfarande väldigt intresserad av datorn, men mest av att öppna och stänga laptopen. Och det försvårar mitt surfande en hel del.

I fredags var vi på stan, och gossen var extra förtjusande då han första gången använde sina vinterskor. I övrigt var han också alldeles exemplarisk och underbar att ha med sig. På fredagkväll fick jag vara vuxen en stund. Då träffande jag arbetskamrater.

Så har jag också läst (denna bok). Jag gillade den, men den var tungstartad i början. Bokens sista del var riktigt bra,

2 kommentarer:

  1. Roligt att följa din blogg, är själv i samma båt. Hur länge har du tänkt vara hemma, om man får fråga :)

    H. Petra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Petra! Roligt att du läser. I det här skedet har jag beslutat att vara hemma till september 2013.

      Radera