Cissi. Jakobstad. Positiv. Glad. Envis. Lojal. Lat. Ivrig. Betraktande. Reflekterande.

torsdag 28 februari 2013

Vila och Buzz

Ååh så sköönt att slänga under filten i soffan nu då den lille älsklingen sover. Min feber fortsätter. De är nu en väldans envis sort dethär... säsongsinfluensan. Det är därför det inte hörts något här på några dagar.

Men annars är allt väl. En rolig grej är att jag, eller rättare sagt min lille son, av Buzzador valts ut att få testa Valio Onni barngrötar och vällingar. Så nu väntar jag på ett paket (eller presentkort) på posten. Sen ska här testas och så ska jag skriva och dokumentera vad vi tycker.

Det här kommer mycket lägligt. för vi har "alltid" gett den lille morgongröt och kvällsgröt. Morgongröten har under lång tid bestått av havregrynsgröt med banan. Och nu de senaste dagarna verkar det som han har tröttnat på det. Han tycker fortfarande att det är gott, men är mera intresserad av att äta något annat. Så, få se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar