Cissi. Jakobstad. Positiv. Glad. Envis. Lojal. Lat. Ivrig. Betraktande. Reflekterande.

måndag 18 februari 2013

Västen

Västen jag stickat är ännu inte provad av den som ska få den. Men den är färdig!

Min hjärna och mina ögon har gått i ide idag. Det är lite jobbigt. Hoppas de är vakna imorgon.

Så kom det ju en massa snö i natt också. Då jag höll på och skottade den för en stund sen kom jag på mej att undra om de metershöga drivorna nånsin kommer att smälta... Jag som igår tyckte att sommaren stod för dörren och att våren var här.

7 kommentarer:

  1. Vilken fin väst! Vad duktig du är! Det kommer att bli en mycket lycklig ägare till den.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jo, hoppas att den blir omtyckt. Om inte, så är det tur att det är mamma som väljer vad han ska ha på sej ännu ett tag.

      Radera
  2. Va snygg, när har du hunnit?! Oj vad han blir fin i västen, skickligt!!!
    momma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Nog hinner jag då han sover på kvällarna.

      Radera
  3. Använd solglasögon mot den vita snön och solen,kram,mamma :)

    SvaraRadera